تور مالزی و سنگاپور

تور مالزی و سنگاپور یکی از پرطرفدارترین تورهای ترکیبی جنوب شرق اسیا و تورهای مالزی می باشد . تور مالزی و سنگاپور با اجرای حرفه ای شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی گشت نوید از سال 86 با لیدر های مجرب به طور مرتب هر هفته سه شنبه و جمعه با پگرواز ایران ایر به مقصد کوالالامپور و اقامت سه شب و یا چهار شب در شهر مدرن کوالالامپور و به همین ترتیب به مدت سه شب و چهار شب کشور زیبا و بسیارمدرن  سنگاپور انجام می شود. تور مالزی و سنگاپور با نرخ های ویزه در فصول مختلف سال انجام می شود. ارزانترین نرخ تور مالزی و سنگاپور در فصل پاییز و در ماه ابان ماه انجام می شود . که حدود مبلغ دو میلیون و هفتصد هزار تومان را به خود اختصایص میدهد. تور مالزی و سنگاپور از 7 شب و 7 روز شروع شده و به همین تریتیب ادامه می باید. منظور از تورهای ترکیبی که تور مالزی و سنگاپور هم که جز همین دسته می باشد این است که اقامت در دو شهر یا دو کشور نامبرده در پکیج مسافرتی با اجرای لیدر و ترانسفر و گشت های مختلف شهری و یا بدون اینها انجام گیرد که در این صورت نرخ های متفاوتی به آن تعلق میگیرد.

16

تور مالزی سنگاپور در هتل هایی مانند کنکورد ، رویال بیتانگ ، رویال چولان ، و غیره  با نرخ های متفاوتی و با تعداد شب های متفاوتی انجام میگیرد.تور مالزی و سنگاپور در سالهای اخیر یکی از پر طرفدارترین تورهای جنوب شرق آسیا بعد از تور مالزی و تایلند بوده است. مالزی کشوری مسلمان و با مکان های توریستی بسیار زیاد سالانه تعداد توریست قابل توجهی را جذب میکند. تور مالزی و سنگاپور از آن دسته تورهایی می باشد که افراد خاص با دید خاص نسبت به مسافرت های خارجی انتخاب میکنند.

تور استانبول|تور دبیتور مالزی| تور تایلندتور آنتالیاتور مشهد هواییقیمت تور استانبولتورهای استانبولتور ارزان استانبولتور لحظه آخری استانبولتور های دبیتور ارزان دبیقیمت تور دبیتور دبی با ماهانقیمت تور مالزی|ارزانترین تور مالزیتور مالزی و سنگاپورتور مالزی و لنکاوی|قیمت تور تایلندتور تایلند ارزانتور بانکوک پاتایاتور ساموییتور آنتالیا نوروزتور کوش آداسیتور ترکیبی آنتالیا استانبول|تور بدرومتور هتل قصروقت سفارت کاناداوقت سفارت آمریکاهتل قصر مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.