تور مالزی و سنگاپور

تور مالزی و سنگاپور

تور مالزی و سنگاپور یکی از پرطرفدارترین تورهای ترکیبی جنوب شرق اسیا و تورهای مالزی می باشد . تور مالزی و سنگاپور با اجرای حرفه ای شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی گشت نوید از سال 86 با لیدر های مجرب به طور مرتب هر هفته سه شنبه و جمعه با پرواز ایران ایر به مقصد کوالالامپور و اقامت سه شب و یا چهار شب در شهر مدرن کوالالامپور و به همین ترتیب به مدت سه شب و چهار شب کشور زیبا و بسیارمدرن  سنگاپور انجام می شود.

مالزی یک مقصد تعطیلات گرمسیری است و دما بین 25 تا 35 دزرجه ی سانتیگراد در نوسان است و اغلب به علت مه هوا گرم است البته در جزایر به دلیل  نسیم هوا تقریبا معتدل است ومیتوان گفت که مالزی چهار فصل مجزا ندارد .

بهتری زمان برای تور مالزی و سنگاپور :

واقعیت این است که هیچ توصیه ای برای زمان مسافرت به مالزی وجود ندارد چون بازدید کنندگان باید در هر زمانی انتظار باران داشته باشند  و رطوبت نسبی در منطقه بسیار بالاست

آب وهوای سنگاپور هم نسبتا گرم است و رطوبت هوا تقریبا  بالاست .متوسط دما از 30 تا 35 درجه است نوامبر و دسامبر بهترین زمان برای بازدید به سنگاپور است و برای کسانی که میخواهند از ساحل و آفتاب لذت ببرند  یک مکان واقعا ایده آل است.

تور مالزی و سنگاپور با نرخ های ویژه در فصول مختلف سال انجام می شود. ارزانترین نرخ تور مالزی و سنگاپور در فصل پاییز و در ماه ابان ماه انجام می شود . که حدود مبلغ دو میلیون و هفتصد هزار تومان را به خود اختصاص میدهد. تور مالزی و سنگاپور از 7 شب و 7 روز شروع شده و به همین ترتیب ادامه می باید. منظور از تورهای ترکیبی که تور مالزی و سنگاپور هم که جز همین دسته می باشد این است که اقامت در دو شهر یا دو کشور نامبرده در پکیج مسافرتی با اجرای لیدر و ترانسفر و گشت های مختلف شهری و یا بدون اینها انجام گیرد که در این صورت نرخ های متفاوتی به آن تعلق میگیرد.

 

تور مالزی سنگاپور در هتل هایی مانند کنکورد ، رویال بیتانگ ، رویال چولان ، و غیره  با نرخ های متفاوتی و با تعداد شب های متفاوتی انجام میگیرد. تور مالزی و سنگاپور در سالهای اخیر یکی از پر طرفدارترین تورهای جنوب شرق آسیا بعد از تور مالزی و تایلند بوده است. مالزی کشوری مسلمان و با مکان های توریستی بسیار زیاد سالانه تعداد توریست قابل توجهی را جذب میکند. تور مالزی و سنگاپور از آن دسته تورهایی می باشد که افراد خاص با دید خاص نسبت به مسافرت های خارجی انتخاب میکنند.

تور ترکیبی استانبول آنتالیا, تور ترکیبی استانبول و انتالیا, تور ترکیبی استانبول کوش آداسی, تور ترکیبی استانبول و انتالیا, تور ترکیبی استانبول و کوش اداسی, تور ترکیبی استانبول بدروم, تور ترکیبی استانبول و بدروم, تور ترکیبی استانبول قبرس, تور ترکیبی استانبول آنتالیا نوروز95, تور ترکیبی استانبول+آنتالیا, تور ترکیبی استانبول آنتالیا شهریور 95, تور ترکیبی استانبول بلغارستان, تور ترکیبی استانبول مارماریس, تور ترکیبی استانبول آنکارا, تور ترکیبی استانبول و قبرس, تور ترکیبی استانبول و انتالیا نوروز 95, تور ترکیبی استانبول و انتالیا تابستان95, تور ترکیبی استانبول و انتالیا 95, تور ترکیبی استانبول و انتالیا شهریور 95, تور ترکیبی استانبول و انکارا, تور ترکیبی استانبول و انتالیا اردیبهشت 95, تور ترکیبی استانبول انتالیا 95, تور ترکیبی استانبول انتالیا تابستان95, تور ترکیبی استانبول کوش آداسی تابستان 95, تور ترکیبی استانبول و انتالیا شهریور95

تور استانبول|تور دبی| تور مالزی| تور کوش آداسی| تور روسیه   | تورهای خارجی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.