خدمات نصب


جامع خدمات نصب

با توجه به گستردگی تجهیزات الکترونیکی و نصب این تجهیزات توسط فروشندگان محترم آنها، متاسفانه نبود یک مرکز جامع و تخصصی جهت ارائه خدمات نصب و پشتیانی یکپارچه و با کیفیت بالا به شدت حس می شود. به همین دلیل آموزشگاه فن آموزان به عنوان یکی از مراکز اصلی تربیت نیروی متخصص جهت نصب این دستگاهها و با در اختیار داشت طیف گسترده ای از امکانات و همکاری با اساتید و متخصصین تراز اول و توانمند داخلی و خارجی بر آن شده است تا با راه اندازی یکی از تخصصی ترین مراکز نصب، خدمات مطلوبی را در زمینهنصب تجهیزات الکترونیکی به علاقه مندان ارائه دهد. تمامی خدمات این مجموعه توسط متخصصین و کارشناسان زبده و کارآزموده صورت می گیرد و به مدت یک سال گارنتی نصب خواهند داشت. علاوه بر آن در صورت استفاده از خدمات نصب فن آموزان شما به صورت رایگان به عضویت سامانه سیپاتا (سامانه یکپارچه پشتیبانی از تجهیزات الکترونیکی) در خواهید آمد و با داشتن شماره اشتراک و دفترچه سرویس در هر زمان قادر خواهید بود از خدمات پشتیبانی و سرویس کاری این مجموعه بهره مند شوید. بزرگترین مزیت عضویت در این سامانه ثبت تمامی اطلاعات دستگاه نصب شده همچون مدل، برند، نام کارشناس نصب، سابقه تعمیرات و آخرین سرویسکاری است که به کارشناسان نصب ما این امکان را می دهد ضمن عیب یابی سریع دستگاه شما در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به سرویس آن نمایند.

 امکانات نصب در فن آموزان

علاوه بر این کارشناسان واحد پشتیبانی فن آموزان این امکان را برای شما فراهم آورده اند که در هر زمان بتوانید از خدمات مشاوره ای آنها جهت عیب یابی خانگی دستگاه ها و همچنین مشاوره در زمین خرید تجهیزات مورد نظرتان استفاده نمایید. مشاورین این مجوعه در زمینه طراحی و جانمایی ابزار های امنیتی همچون نصب دوربین مدار بسته و سیتم های ضد سرقت و ابزارهای رفاهی همچون کولر ها به نحوی که بیشترین بازده و راندمان را داشته باشند با شما مشاوره خواهد داد. جهت اطلاع علاقه مندان از تازه های تکنولوژی و همچنین اصول نگهداری از تجهیزات الکترونیکی و نصب آنها مجموعه ی گسترده ای از مطالب خواندنی و اخبار توسط تیم تحقیق و توسعه فن آموزان تهیه و در بخشخواندنی های نصب به صورت رایگان قرار گرفته است تا علاقه مندان بتوانند از آنها بهره لازم را ببرند.

مرکز جامع نصب فن آموزان آموزش و نصب عملی  رشته های زیر را با توانایی فنی در اختیار نسل جویای کار و جوان کشور قرار میدهد.

دوربین مداربسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته

فروش دوربین مدار بسته

کرکره برقی

آموزش نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی

فروش کرکره برقی

درب اتوماتیک

آموزش نصب درب اتوماتیک

نصب درب اتوماتیک

فروش درب اتوماتیک

سانترال

آموزش نصب سانترال

نصب سانترال

فروش سانترال

دزدگیر و آیفون تصویری

آموزش نصب دزدگیر و آیفون تصویری

نصب دزدگیر و آیفون تصویری

فروش دزدگیر و آیفون تصویری

کولر گازی

آموزش نصب کولر گازی

نصب کولر گازی

فروش کولر گازی

تابلو روان

آموزش نصب تابلو روان

نصب تابلو روان

فروش تابلو روان

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.