مراکز تلفن

مراکز تلفن  IPPBX IP-VOIP
راه اندازی ویپ
ویپ  برگرفته از کلمات(Voice Over Internet Porotocol ) است که به حرکت صدا و انتقال صوت روی بسترشبکه و اینترانت می پردازد.به طور کلی در حال حاضر VOIP  از سه پروتکل رایج در شبکه استفاده میکند که H.323-SIP-RTP  نام دارد.در حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا توسط سرویس VOIP  حتی با گوشی موبایل هم تماس اینترنتی بسیار آسان شده است.نرم افزار وتلفن های تحت شبکه کم کم جای تلفن های آنالوگ و معمولی را خواهد گرفت.به طور کلی در تمامی این نوع ارتباطات صدا(Voice  ) به صورت بسته های Data  منتقل میشوند

آموزش راه اندازی ویپ
, راه اندازی سیستم ویپ, راه اندازی سرور ویپ, هزینه راه اندازی ویپ, نصب و راه اندازی ویپ, راه اندازی ویپ, آموزش راه اندازی ویپ, راه اندازی سیستم ویپ, راه اندازی سرور ویپ, هزینه راه اندازی ویپ, نصب و راه اندازی ویپ, راه اندازی voip با elastix, راه اندازی voip با میکروتیک, راه اندازی voip با لینوکس, راه اندازی voip با سیسکو, راه اندازی voip با cisco, راه اندازی voip با packet tracer, راه اندازی voip با ata, آموزش راه اندازی voip با elastix, راه اندازی voip در packet tracer, راه اندازی voip در میکروتیک, راه اندازی voip در شبکه, راه اندازی voip در لینوکس, راه اندازی voip در سیسکو, راه اندازی voip در packet tracer, راه اندازی voip در میکروتیک, راه اندازی voip در شبکه, راه اندازی voip در لینوکس, راه اندازی voip در سیسکو, نصب و راه اندازی voip, نصب و راه اندازی ویپ, نحوه ی راه اندازی

مراکز تلفن هایبرید و دیجیتال

مراکز تلفن هایبرید و دیجیتال

سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. امکانات بالقوه دستگاه  و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها را ملزم به استفاده از این دستگاه میکند. از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد.


سامانه پیام

سامانه پیام
شرکت مانب جهت استفاده از بستر ارتباطی و مخابراتی ایجاد شده است . بطور کلی ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی نیازمند ساختار و سخت افزار مناسب جهت گسترش و بهینه سازی بوده که این بستر نیز می بایست آمادگی لازم جهت گسترش خدمات در آینده را دارا باشد . نمونه خدماتی که در این قسمت ارایه شده تمامی نیاز ارتباطی، مخابراتی یک سازمان را تحت پوشش خود قرارداده و کلیه امور ذکرشده را پوشش می دهد .
سامانه پیام
مراکز تلفن هایبرید و دیجیتال
مراکز تلفن IPPBX IP) VOIP)
تلفن گویا (IVR)
Call Center
رکوردر
پنل سامانه SMS
FX تلفن دوربرد
E1 4رقمی ۵ رقمی ۸ دورشوال
FAX Server


سامانه SMS

سامانه SMS
سامانه اس ام اس(sms )
شما نیز می توانید از طریق شماره تلفن های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و حتی شماره تلفن ۰۲۱ خودتان پیامک ارسال کرده و همچنین دریافت کنید. با استفاده از سرویس مذکور فادر به انجام تبلیغات گسترده خواهید بود و مشتری های جدیدی را به سمت خود جذب خواهید کرد .شما این قابلیت را دارید که برای محله، شهر، پیش شماره، کدپستی، جنسیت، سن و شغل مورد نظر خود، حتی به کسانی که در طول ۲۴ ساعت قبل از ارسال در محدوده‏ی خاصی حضور داشته اند، پیامک ارسال کنید. مزایای ارسال پیامک در تعداد بالا شامل سریع تر بودن، راحت تر بودن، اشغال نشدن خطوط تلفن جهت پاسخ دهی، دسترسی همیشگی به کاربران، و همچنین نتیجه گیری زودتر می شود. شما در لحظه می توانید به مشتریان، یا منطق? کسب و کار خود پیامک فرستاده و نتیج? آن را با توجه به تماس های بازگشتی مشاهده کنید .پس همین الان به جمع هزاران مشتری ملی پیامک بپیوندید، پنل متناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید و بلافاصله به ارسال پیامک های خود بپردازید

سامانه sms انبوه, سامانه sms خلافی, سامانه sms رایگان, system sms, system sms gateway, system smss exe, system sms php, system sms free, سامانه sms, سامانه sms انبوه, سامانه sms خلافی, سامانه sms رایگان, سامانه sms بانک ملی, سامانه sms سبد کالا, system sms, system sms gateway, system sms php, system sms free, سامانه اس ام اس در شیراز, سامانه اس ام اس در مشهد, سامانه اس ام اس در اهواز, سامانه اس ام اس در کرج, سامانه اس ام اس در قم, سامانه اس ام اس در تبریز,

رکوردر

رکوردر - شرکت ارتباطات نسل برتر
Recorder
بخش سخت افزار:
سیستمهای ضبط مکالمات بی نیاز از منبع تغذیه خارجی بوده و تنها از طریق یک کابل USB  به کامپیوتر متصل شده و قابل استفاده می باشند.این سیستمها به گونه ای طراحی شده اند تا قابلیت نصب در داخل کامپیوتر را داشته باشند و هم به صورت مستقل و رومیزی مورد استفاده قرار بگیرند.از مهمترین ویژگیهای سخت افزار ضبط مکالمات : ابعاد کوچک،قابلیت حمل و نقل آسان،مجهز بودن به چراغهای نمایش دهنده وضعیت و ضبط سیستم را می توان نام برد.

بخش نرم افزار:
تمامی سیستمهای ضبط مکالمات برای کنترل و ضبط مکالمات تلفنی آنالوگ و دیجیتال و دیگر ورودی های صوتی وابسته به یک نرم افزار کنترل کننده میباشند،که کار فرماندهی بر روی خطوط را انجام می دهد.این برنامه دارای یک محیط گرافیکی برای کاربر است .کاربر با استفاده از این نرم افزار می تواند با دسترسی به لیست مکالمات ضبط شده ،اطلاعات هر مکالمه را مشاهده کرده و مکالمه مورد نظر را پخش کند.