اجاره دفتر کار، راهاندازی و چرخاندن آن یکی از پرهزینهترین مراحل راهاندازی یک کسب و کار جدید است. این هزینهها شامل اجاره ماهیانه دفتر، میز و صندلی، تهویه، تجهیزات اداری، اینترنت و غیره است. به خاطر همین هزینههای سرسامآور است که بسیاری از کارآفرینان کهنهکار به کارآفرینان تازهکار توصیه میکنند که در ابتدای راهاندازی کسب و کار زیر بار این هزینهها نروند و کار خود را بدون اجاره دفتر کار آغاز کنند. اما هر کسب و کاری دستکم به یک شماره تلفن کاری و محلی برای برگزاری جلسات و ملاقاتها نیاز دارد.
خودمانیم، هیچ چیزی همچون یک سرویس تلفن گویا به یک شرکت وجهه حرفهای نمیبخشد. سرویس تلفن گویا روشی کارآمد برای مدیریت تماسهای ورودی است. اما با اشتراک در سرویس تلفن گویای «دفتر شما» دیگر نیازی به هزینههای بالا برای راهاندازی این سیستم ندارید. «دفتر شما» سرویس تلفن گویا را بر روی بستر خطوط دیجیتال مخابرات تهران به مشترکین خود ارائه می دهد و بر این اساس در اختیار هر کدام از مشترکین به انتخاب خودشان شماره منحصر به فردی را قرار می دهد. شما پس از انتخاب شماره تلفن خود از بین هزاران شماره موجود با پیش شماره ۲ شهر تهران می توانید با ضبط پیام صوتی تلفن گویای خود را را اندازی نمائید.
زمانی که مشتریهایتان با شماره اختصاصی شما تماس میگیرند، بعد از شنیدن پیام صوتی از پیش ضبط شده، به داخلیهای شرکت شما راهنمایی میشوند. در این مرحله مشتریان با شمارهگیری داخلی مورد نظرشان به موبایل و یا شماره ثابتی که شما برای آن داخلی تعریف کرده اید متصل میشوند. در صورتی که در آن زمان امکان پاسخگویی برای شما وجود نداشته باشد، آنها به طور خودکار به صندوق صوتی وصل خواهند شد.
«دفتر شما» علاوه بر سرویس تلفن گویا سرویس منشی حقیقی نیز عرضه میکند. این سرویس بدون نیاز به استخدام منشی و یا حتی خرید خط تلفن به شما این امکان را می دهد تا کلیه تماس های خود را توسط منشی های انسانی پاسخ دهید. شما پس از انتخاب شماره تلفن های خود از بین هزاران شماره موجود با پیش شماره ۲ شهر تهران و با هماهنگی با منشی خود در “دفتر شما” می توانید سرویس منشی حقیقی خود را را ه اندازی نمائید.
زمانی که تماسی با شماره اختصاصی شما گرفته میشود، منشی های با تجربه ما تماس را مشخصاً با عنوانی که شما انتخاب کرده اید پاسخ داده و پس از سلام و خوش آمدگویی درخواست ها و سؤالات تماس گیرنده را مطابق دستورالعملی که دراختیار منشی قرارداده اید، پاسخ می دهند. در صورت نیاز (با هماهنگی شما) تماس را به موبایل و یا شماره ثابتی که شما از قبل تعیین کرده اید دایورت می کنند. همچنین بعد از پایان تماس پیامک و ایمیلی حاوی نام، شماره تلفن و درخواست تماس گیرنده برای شما ارسال می گردد.
شاید هر از گاهی نیاز داشته باشید با مشتریان یا شریکان خود جلسه برگزار کنید، اما از یک سو تعداد این جلسات به قدری نیست که اجاره دفتر کار ثابت را توجیه کند، و از سوی دیگر، برگزاری جلسات در منزل و یا رستوران نیز آن را از حالت رسمی و حرفهای خارج میکند. خوشبختانه «دفتر شما» خدمتی تحت عنوان سرویس فضای اداری نیز عرضه میکند. بدین صورت که بسته به نیازتان، با هماهنگی قبلی و به صورت ساعتی از امکاناتی همچون اتاق کنفرانس و مدیریتی، پذیرایی، اینترنت، پرینتر و پروژکتور بهرهمند شوید.
بنابراین با بهرهمندی از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» علاوه بر صرفهجویی بسیار زیاد در هزینهها، به خصوص هزینه اجاره دفتر کار، در واقع بسیاری از مسئولیتها، همچون پاسخگویی تلفن، دریافت و ارسال ایمیل، پاسخگویی به سوالات متداول، دریافت فکس و غیره را از روی دوش خود برمیدارید و به نیروهای آموزشدیده ما میسپارید. بنابراین میتواند با تمرکز بیشتر به توسعه کسب و کار خود بپردازید.
دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کار| کارآفرینی | استارت آپ